20 Nisan 2014 Pazar

Dikiş Odası Meselesi :)

Merhabalaar
Şu aralalar kumaş alıp alıp ne dikeceğine karar veremiyor hastalığına yakalandım sanırım! Kumaşlar birikti ama birşeye başlayabildiğim yok. Ee dikiş yapmıyosam ve evde boş otuyorsam beni dikiş sitelerinin başından kaldırabilen şöyle gelsin. Bugunde o günlerden biri oldu ve sabahtan beri gelecekteki dikiş odam nasıl olsa ki diye düşünüp planlar yapıyorum.(Şuan odamda sadece küçücük bir dikiş masam olduğundan herhalde) E şimdi bunu da çiçeği burnunda blogumla paylaşmasam olmazdı. buyrun bakalım neler varmış...


                     

                                           kumaşlar, kumaşlar, kumaşlar.. en sevdiğim..


şöyle rahat bir koltuğu olsun tabi başta.. hatta iki tane olsun yakın bir arkadaşımı da alır karşılıklı çay içer dikiş yapar sohbet bile ederiz :)  



Tabiiki odamın olmazsa olmazı büyük bir masa, bundan daha büyük hatta ikea nın sayfasında bir çok alternatifi buldum bile..

Soft renklerin güzelliğine bakın.. ve pembe dikiş makinası!


Açık renk kesinlikle daha ferah olur bence :) ve masa çok kullanışlı üzerinin cam olması, çekmeceleri incik boncuk, şeritler, ipler, kumaşlarla doldurdum bile :) 


bu da favorilerim arasında, ne kadar sade, ferah...








                   masam bu kadar büyük olabilir mi lütfen :) rahat rahat kalıp çıkarmak istiyoruuum:)


terzi mankenlerim de olmazsa olmazım :)





iplerin karışmaması için güzel fikir.. ve pembe dikiş makinamız yine göz kırpıyor:)











dikiş masası












bu tam da aradığım masa ! ama tabiiki beyaz tercihim :)

bir oda hem böyle karışık olmasına rağmen nasıl bu kadar tatlı görünür koydum bu fotoğrafın adını:)


insanın kalıp çıkartası gelmiyor mu bu masayı görünce sizce de :)






düzen...


çiçeklerimiz de eksik olmasın... ve pembeler...



siyah-beyaz fuşya kesinlikle çok yakışıyor..






bilgisayar yerine dikiş makinamızı, kitaplar yerine kumaşlar ve burdaları koyup beyaz masayı da büyüttük mü bu iş olur bence..





vintage kim sevmez. mankenim bundan olsun lütfen..









dikiş odası
en tatlısı da bu heralde:)

ütü masamızı da unutmayalım o da demirbaş listesinde, acemi terzinin eksiklerini kim tamamlıyacak değilse :)














kumaşların düzenli kalması için bu fikride yazıyorum aklıma 

ütü masasıyla yerden tasarruf etmeyi ben neden düşünemedimki! çok mantıklı kesinlikle :)



Umarıım size de fikir vermiştir fotoğraflar.. Ha buarada bence bir de boy aynası demirbaşı olmalı dikiş odasının ama hiçbirinde göremedim. Sizin beğendiğiniz-beğenmediğiniz yerler varsa benimle paylaşmayı unutmayın, ve tabii ki  daha güzelleri benim ve tüm dikiş severlerin olsun! Mutlu pazarlar! :)



16 yorum:

  1. ama ama ama bunlar süpeeeeer yaaa,
    salonumun köşesinde dikiş diken biri olarak bende çoook istiorum bir dikiş osam olsun,
    belki budar lüx olmasada bir odam olsun yeter,taşınmak istiyorum artık bu evdeeeen..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sizin sayfanızı çok beğenerek takip ediyordum ilk yorumun sizden gelmesi beni çok çook mutlu etti:)) inşallah taşınıp gönlünüze göre bir oda kurarsınız:) sevgiler...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. hepsine hayran hayran baktım inanın ama soft renklerle dolu olanlar daha da ilgimi çekmedi değil gerçi ben hiç makineyle dikiş dikmedim ama sizler sayesinde gerçekten bu yaz makinede dikiş dikmeyi öğreneceğim anneciğimden sonra kendime elbiseler, pantolonlar, gömlekler dikeceğim inşallah :) hayal ediyorum ve bende böyle odalar istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah dikersiniz kesinlikle zor bir tarafı yok isteyen herkes dikebilir bence.Ben de okuldan zaman bulamadığım için yazı bekliyorum, daha çok dikiş yapıp onları burda yayınlamak istiyorum inşallah :)

      Sil
  4. Canım arkadaşım hayallerindeki yerde en kısa zamanda o doyulmaz muhabbetin eşliğinde çayını ıçmeye geleceğim günler yakındır,her şeyin en güzelini hakediyorsun :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy canımın içi beniiiimmm:)) inşallah Emine'm, gelsin artık o günleer :)

      Sil
  5. Hakikaten ne güzel odalar,kim istemez ki böyle bir dikiş odası olmasını? Hayranlıkla baktım vallahi.Bu arada izleyici gadgeti eklesen de seni oradan takip etsek,çok mu şey istemiş olurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bir becerebilsem:) biraz fransız kaldım bu blogger işine:) sanırım yeni olduğum için , gadgeti ekliyorum ama hata veriyor inşallah yakın zamanda koyabilirim :)

      Sil
  6. Hepsi okadar güzelki hiiiç fark etmez birinden biri olsun yeterki, paftalarım dergi kumaş iplerim hep salonun ortasında yerlerde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi:) inşallah ilerde güzel bir dikiş odamız da olur diyelim o zaman :)

      Sil
  7. Zeynepçim bloguna da postlarına da bayıldım!
    Ne kadar güzel resimler, hepsinin üzerinde tek tek durdum inceledim, yorumlarını okudum hepsine de katıldım :) Hepsini çok beğendim. Tarzlarımız da çok benziyor.. Teşekkürler post için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumuna o kadar mutlu oldum ki canım:) çok teşekkür ederim ben de senin blogundan çıkamadım ve senin postlarını çok beğendim, zevkle okudum. Takipteyim:)

      Sil
  8. ben de istiyoruuuumm=((Esma hanım ben de sizdenim.Salon köşesi,oturma odası köşesi,takılıyorum işte öyle=(

    YanıtlaSil
  9. bloğuma da beklerim;aysheninhobileri.blogspot.com.tr
    sevgilerle...

    YanıtlaSil